1o123o/31

Oj, vet inte vad som flög i mig nu, varför jag fick för mig att blogga, men så fick det i alla fall bli :)

Mitt liv är väl lika trist som vanligt, inga speciella nyheter.
Jag blev klar med min tatuering den 13:de december, och jag kan absolut lova att det var min första och SISTA färgtatuering haha
Gjorde faktiskt mycket ondare än bara svart, men satan va fin den blev istället då hihi
Var i Sthlm den helgen innan tatueringen också och firade syrran och hennes kille.
Hade mycket trevligt, och det är verkligen uppskattat att få komma iväg ibland, om så bara till Sthlm :)
Mamma hade hundarna den helgen, det var super snällt, skönt om inte annar att inte behöva tänka på att någon ska trampa ihjäl dom hahaha

Har flyttat hem till pappa igen också :/
Det känns ju inte som världen bästa bedrift men det var verklgen super svårt att få allt att gå ihop och runt när man var sjukskriven.
Var sjukskriven i 5 månader :(
Känndes inte som så länge fast ändå kändes det som en evighet, knepig känsla.
Jag blev väldigt rastlös om dagarna och hade ångest titt som tätt.
Men nu är jag "friskskriven" iaf :)
Första dagen på jobbet kändes hemsk.
Självklart underbart att vara tillbaka, absolut, men jag kände mig ny.
Kändes som jag inte riktigt visste vad jag skulle göra eller hur jag skulle bete mig, skumt.
Men nu är jag på g igen, sakta men säkert.
Knät är fortfarande skit, typ.
Ska börja hos en sjukgymnast nu i januari och hoppas verkligen att jag ska bli bra igen :)

Det var väl typ det som var just nu :S
Lika trist som alltid hehe
Tur jag har mina vovvsingar som förgyller mina dagar :)
Utan dom, ingen jag hihi
Helt sjukt vad man fäster sig, dom är ju mitt allt nu för tiden.

Om 24 timmar är det nytt år också, välkommen 2o11.
Ha det gött allesammans och gott nytt år på er :)
Ses och hörs ^^,

Permalink Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback