1oo926

Då var man hemkommen från Grekland.
Haft det toppenbra.
Lite dåligt väder dom 2 sista dagarna men ändå jätte varmt.
Trots att det är skönt att resa bort så är det så jätte uppskattat att komma hem igen hehe
Min säng, min mat, mitt allt.
Vädret kunde ju skippas men men sånt man får ta denna årstid :)
Stannade i Uppsala på väg hem från Arlanda också och hämtade upp min nya valp.
Lilla Tingla :)
Busfrö till tusen, men så mysig :)

Var väl hemma i Gävle ca 18:oo och klockan 23:oo satt man på akuten.
Va fasiken liksom, då åkte man på värsta allergichocken.
Jag såg verkligen ut som en vandrande prickigkorv som var på väg att brinna upp haha
Fingrarna såg ut som prinskorvar, kändes som jag skulle spricka så fort jag petade på något.
Men men man fick tabletter och fick stanna 2 timmar för observation och sen fick jag äntligen sova i min saknade säng hehe

Aja åter till Grekland.
Mysigt var det, Zakyntos var alldeles lagomt stort :)
Var på två båtturer i den härliga solen och det klarblåa vattnen, såg sköldpaddor och upplevde i och för sig en och annan spya haha sjösjuka människor, inte så nice.
Åt massa god mat och drack billiga drinkar, 10 st, 250 kr haha som hittat ju :D
Men fy då för alla dessa djur som springer på gatorna :(
Hästarna som skulle ge sådan mysig känsla med att dra vagn var inte alls mysiga, dom var magra och såg verkligen ut att lida.
Usch för det :@
Men ja, det var en uppskattad resa, med sol, bad och värme :)

Har stört mig lite då och då när du har pluppat upp i mitt huvud.
Varför liksom ?!
Jag får ju inget i utbyta av att tänka på dig. .
Bara drygt var det :/
Jag tror bestämt att du fuckat mitt huvud totalt.
Blir egentligen inte förvånad eftersom hela du är fuckad.
Om du bara insåg hur bra du är så skulle ingenting vara som det är !!

Ha det bra allesammans.
Ses och hörs ^^,

Permalink Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback