11o6o8/o9

Bloggtorka, ja. . skoja inte.
Har haft så mycket tankar och funderingar att skriva om men jag har nog bara sopat undan dom.
Oftast kommer dom ju på kvällarna också, vilket oftast leder till sömnproblem, och för mycket lathet för att skriva ner och blogga om sen.
Just nu är största frågetecknet killar :/

Vart finns dom?

Var finns den som håller handen på stan?
Ligger på en filt i parken?
Kan avvara en lördag till bio eller filmmys istället för fest?
Som i ett rum fullt av folk bara kommer fram till mig och säger att jag är fin.
Som torkar mina tårar när jag gråter och ler inombords när jag skrattar.
Någon som älskar mig för den jag är?

Finns detta eller är det bara i drömmarna?
Hur som helst så känns det inte som det finns i närheten iaf.

Andra tanken på senaste har varit: Vara sig själv ???
Hallå !!
Var försvinner självförtroendet när man väl träffar någon?
I min bubbla (som tydligen är väldigt liten) så blir man ju tusen ggr (minst) piggare, vad gäller allt, när man väl träffar någon.
Tror jag fått allt om bakfoten.
Vad är problemet med alkohol?
Måste man dricka för att ha något gemensamt?
Är man rädd att göra bort sig nykter?
Tror man att personen inte ska tycka om en?
Pinsam tystnad, vad är det egentligen?
Man träffar en ny person, som man kanske aldrig träffat förr, man vet iingenting om varandra och vad förväntar man sig. . att samtalen ska flöda på bra hela tiden?
Klart att det bli tyst ibland.
Man är ju rädd att göra bort sig och kanske säga fel.
Det hör väl till att gå snett några ggr för att komma fram, eller?

Aja, jag är väl jag helt fel person att prata om detta som varit singel i 5 år.
Men mina tankar går inte att stoppa och detta är jag.

Hur som helst så har jag varit rökfri i 21 dagar på fredag 10/6.
Hela 3 veckor :)
Hurra för lilla mig hehe

Ta hand om er där ute.
Ses och hörs ^^,

Permalink Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback