11o123

Blogguppehåll nu igen hehe
Skulle skriva för någon dag sen men då blev min telefon mongo och sen glömde jag bort :P
Har inget skojsigt att berätta iaf.
Lika trök som alltid haha

Eller, jag och syrran gjorde en spontan utgång i torsdags och hade så sjukt jävla roligt :D
Det var typ inge folk men man kände typ alla.
Så dansade vi i ca 1,5 timme av 2, svetten rann nästan, USCH !! haha
Spontana kvällar är helt klart bäst.
Plattskor och tråkiga kläder hehe

Jo och som dom flesta vet så har jag ju flyttat hem igen, buhu :'(
Blev sjukskriven alldeles för länge, och sjukpenningen var ju inget att hurra över.
Fick det inte att gå runt helt enkelt.
Så då blev det hem tii flickrummet igen.
Jaja det funkar väl helt okej ändå nu när pappsen jobbar.
Han är ju bara hemma varannan helg, så jag är ju mest själv här hemma.
Hur som helst så har jag nog aldrig kännt mig speciellt hemme i rummet hos pappa, eftersom han haft två små 80 sängar där inne sen vi var små, skillnaden är endast färgerna liksom.
Så jag har för det första vaknat varje gång jag vänder mig om, då det känns som man ska trilla ur, sen har jag ju inte haft nå garderober heller.
Mina kläder har legat i väskor och ikeapåsar, skabbigt.
Så nu fick jag nog av det, för ska jag ändå bo hos min pappa så vill jag bo normalt och känna mig så bekväm som man bara kan när man bor hemma och är snart 22 år :/
Införskaffade mig 2 byråer med 6 lådor vardera, 4 stora och 2 små.
Fick hjälp att skruva ihop dom (tack och lov då det tog 4 timmar), och då sa pappa att vi skulle byta säng.
VA !? efter alla dessa ås. . TACK GUD kände jag då haha
Så nu har jag både klädesutrymme och en normal 120 säng haha

Mmm så var det med det :)

Har beställt nya nagelgrejer också, på tiden kan säga.
Så nu hoppas vi på bättre hållbarhet :)
Sandra får bli försökskanin då hon har ett ganska tungt jobb (vad gäller naglarna)
Kiiwoo kommer såklart också, min lilla stammis, men hon jobbar ju vid en dator, inte så påfrestande hehe
Mina naglar har suttit i hela 5 dagar hehe
Sitter fortfarande som berg och jag hoppas på minst 2 veckor till, för då har jag fått bekräftat att det inte är materialet som det är fel på, och inte min metod heller utan mer vad man gör och hur rädd man är om dom.
Eller?
Man ska ju samtidigt kunna leva normalt med dom.
Aja jag vet inte alls.
Håller tummarna nu och hoppas på det bästa :)

Snart ska jag nog slänga mig i sängen.
Känns ju som jag har en enorm säng nu haha sover som en prrinsessa :)
Ska fösöka kliva upp i normal tid imorn också och åka och tömma det sista på brynäs, suck :(
Men då är det gjort sen.

Ha det bra allesammans.
Ses och hörs ^^,

Ps. Tänker på min älskade Mikamela som ligger hemma och mår skit.
Skickar massor med krya på dig kramar till dig gumman <3

Permalink Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback