11o724

Sommarjobbet håller på för fullt, är ju för tusan nästan klart.
Jobbar 2 veckor nu sen har jag en veckas semester, då tar jag en vända till syster yster och lilla casper, sen har ja bara en vecka kvar.
Sjukt va fort det går.
Och helt otroligt, JAG HAR KLARAT HELA SOMMAREN (hoppas jag) hehe

Dagarna flyter förbi stillsamt.
Upp- och nedgångar följer med.

Vissa dagar minns jag dig som det var igår vi sågs.
Andra dagar känns det som det var evigheter sen du fanns.
Verkligheter slår mig när jag träffar henne, Farmor.
Halva hon saknas när du inte finns kvar.
7 veckor, sen somnade du.
Kände otrolig rädsla över begravningen, kistan, dig.
Men oron blåste bort när jag satt där.
Så obeskrivligt vacker.
Tårar och skratt blandades.
Ett sista farväl.
Älskade "farfar" Lasse, föralltid finns du i våra hjärtan och minnen.
Sov gott och vila i frid.
älskar dig ♥

Som ni kanske förstod så fick syrran Linda och Micke en lite Casper :)
Så otroligt glad över att vara moster till den sötaste pojken i världen.
Samtidigt som lyckan bubblade över detta var det svårt att bli glad när en underbar man var på väg att försvinna ur våra liv.
Mixade känslor, hur hanterar man dom?

Så ser mitt liv ut ungefär, vänner och fest klämmer man också in ibland såklart :)
Dock saknar jag Mikamela och Bellami obeskrivligt mycket.
Vill ha hem mina fina tjejer nu.
Trodde hjärtat skulle hoppa ur bröstet när allt i oslo hände, usch !!
Men tack och lov så mår alla (som jag känner) bra.
Mickis och Bella, saknar och älskar er ♥
Ta hand om er och ha det bäst !! :)

Nä nu ska jag vara lite social medan sis och fisen är här.
By the way. . fisen är Dick, Tessans toppen underbara kille :D

Ses och hörs ^^,

Permalink Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback