11o816

Allvarligt. . snart är Augustimånad slut.
Vart fan tar tiden vägen ?
Nu har jag iaf gjort klart sommarjobbet, så nu är man tillbaka till att vara tröttsam jävla timvikarie, suck !!
Aja det får väl funka.

På torsdag kommer min älskade Mikamela hem, wiiiiiiihooooooo !! ♥
Som jag saknat henne, helt sjukt mycket.
Så på fredag blir det lite ferre hos henne.
Önskar jag kunde få lite ensamtid med henne också, men det får vi se hur det blir.
Glad att jag bara får se henne och ge henne en BAMSEkram :D

Och på fredag kommer fisen också :)
Hoppas han får följa till Mickis, har liksom inte frågat hihi
Men kan inte tänka mig att det ska vara något problem för lättsammare människa än honom får man leta efter :P

Med andra ord kommer detta bli en underbar helg :)

Har gråtit så mycket dom här två dagarna så jag har ont i käkar, öron och ögon.
Måste sluta titta på drama filmer haha haha

Bortsett från det så har jag väldigt mycket förvirrande tankar i skallen just nu.
Har ont i hjärta och mage, och huvudvärken är olidlig.
Vet inte var jag ska börja eller sluta så jag skiter i det just nu.
Kanske skriver av mig någon annan gång när jag känner att jag inte behöver skriva en bok hehe

Hoppas alla har det bra och mår prima !

Ses och hörs ^^,

Permalink Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback