111127

Idag, första advent, kom dom första snöflingorna.
Jag hurrar för plusgraderna så snön inte stannar kvar.
Jag hoppas på en grön jul så sommaren kan komma desto snabbare :)

Gårdagen var tuff, riktigt tuff.
Många tårar som var så otroligt mycket mer smärtsamma än jag trodde dom skulle vara.
Att behöva krama om någon och säga hej då. . .
Förmodligen var det bäst så, men det gjorde så ont.

"vi lovade varandra vänskap"

-Nej !
Det kommer inte funka.
Och där förlorade man en vän.
En väldigt speciell människa.

Att se dig gråta, är det värsta jag vet.
Kan inte sätta mig in i din situation heller, som var den som var tvungen att avsluta allt.
En kärlek, som ej brunnit ut eller slocknat, men som inte heller gick hand i hand.

Många minnen, otroligt många skratt, flummiga stunder, nedstämda stunder.
På denna tid, som inte varit allt för lång men otroligt lärorik, har vi sett det mesta hos varandra.
Och i mitt hjärta kommer jag föralltid minnas (inte allt) men mycket.

Jag hoppas, att vi nån gång i framtiden kan sesas igen, utan tårar, utan smärta, bara precis som vi sågs i början.
Skratta och ha kul tillsammans.

Dick Ramberg - Jag älskar dig
Precis som min syster gjorde, och du gjorde med henne.
Ps. hon gråter när du inte ser.

Ses och hörs ^^,

Permalink Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback