11o6o9

Sorgen har skapat ytspänning på bägaren och är inte långt från att rinna över.
Rädslan över att förlora någon bubblar ständigt av ilska.
Inga bevisade känslor.
Kalla blickar och tomma ord är vad som ges.

Själv går jag omkring här, utan att ens våga tänka tanken.
6 veckor i tisdags har han legat där, och jag har inte varit dit.
Ett hej känns som ett farväl.
Ett skratt känns som tusentals tårar.
Jag blir skrämd av tanken att minnas.
Mina minnen som enbart är vackra.
Vill inte förstöra.
Jag är för feg.

Idag har jag varit med älskade syster hela dagen :)
Eller jag gjorde naglar på 2 vänner hemma hos henne hehe
Men hon var med och det var det som var själva grejen :P
Hon förgyller mitt liv på så många sätt.
Skratt, grått, eld och vatten.
Tydligen allt från A till X också haha bästaste bästa du ♥


Imorgon ska jag jobba en kortis, känns så behöverligt.
Mina tankar är verkligen borta och svävar i sin egna lilla värld just nu och jag känner att jag har lite svårt att kontrollera alla känslor som följer med.
Behöver tänka på. . typ inget alls en stund.

Äh. . om några dagar är man fit 4 fight igen :D

SKITERMANVÄLI !!!
HAHAHA

vaaaaasssaaarrruuuu !!?

Nog dags att sussa nu hehe
Ha det kanoners alla där ute.

Ses och hörs ^^,

Permalink Kommentarer (1) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Anonym

Hej! hört att du tycker om att fixa naglar! har du några bilder?kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback