11o1o4

Eloge till mig just nu faktiskt, x2 dessutom haha
Är så sjukt hängig, feber, snorig, hosta och ont i hals och öron.
Trots det så tog jag tag i tvätten.
Bäddade rent i sängen, och det är jag evigt tacksam för nu kan jag säga.
Tog ett bad nyss och det finns ju inge härligare än att krypa ner i en renbäddad säng då :)
Sen nr 2 är att jag INTE tar nå nässpray hahaha
Slutade ju med det i somras eller när det var, i samma veva som jag hade första bihåleinflammationen.
Sen blev jag ju förkyld en sväng och då tog jag nässpray i hopp om att inte bli beroende, och det lyckades.
Tog väl nässpray i 5 dagar ca (endast på kvällarna innan läggdags) sen slutade jag, och sen dess har jag inte använt det.
Inte ens nu när det känns som huvudet ska sprängas av allt snor.
Har ju kronisk huvudvärk, men jag ska hålla ut in i det sista innan jag tar det.
Känns bara så fruktansvärt onödigt.
Får se hur det går.
Blir jag inte piggare inom denna vecka så blir det nog ett sprut eller två.
Det är faktiskt inte skoj att vakna på nätterna av andnöd, och smaken av sandpapper i munnen :/
Aja, nog om det hehe

Jobbdags imorgon.
Slapptur 16:oo-21:45.
Blir förmodligen en kaffe hos Sandra Engh innan :)

Måste ta tag i packningen snart också känner jag, suck.
I och föör sig gör jag väl det på en dag då det mesta är kläder.
Slänger bara ner det i påsar/sopsäckar och packar upp det på en gång.
Sen har jag lite skor och böcker som ska ner i kartonger, men men det går nog undan om jag bara börjar :)
(Förhoppningsvis) haha

Nu ska jag dricka mitt te, ta lite alvedon och sen sussa.
Ha det bra allesammans.
Ses och hörs ^^,

Permalink Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback