11o726

10 minuter. .
det var allt det tog för att förstöra en vänskap.
En "familj" splittrades.
Mitt liv vändes upp och ner.

Aldrig någonsin förr har jag känt mig så smutsig.
En del av mig själv försvann.
Som att någon slet bort golvet under mina fötter, sjönk jag genom jorden.
Utan att vara medveten om det så raserades tilliten.

Ofokuserade tankar.
Fladdrande känslor.
Smärtsamma tårar.
Brännande smärta.

Vad var det som gick runt i ditt huvud?
Du hoppades att det skulle bli bra om du bara berättade, men att du inte ens förmår dig att tala sanning gör mig så fruktansvärt besviken, arg och ledsen.
Till en början lät det inte så hemskt, tills jag väl satte mig ner och tänkte på vad du just sagt till mig.
Då slog det mig att historien inte ens hängde samman på något vettigt vis.
Tror du inte ens tänkte själv.
Att du sen också tror att jag inte ska berätta gör mig ännu med förbannad.
Tror du på fullaste allvar att jag inte berättar en sån här sak?
Hur tror du det kändes för mig?
Hur tror du jag mådde/mår?
På max 10 minuter förstörde du mig.
Jag skulle bli den som förstörde för dig.
Vilket inte ens var ett beslut att tänka på, då du klart och tydligt sagt att du inte tänkte berätta något för någon.

Jag fick trasa sönder någons hjärta.

En människa som jag älskar så otroligt mycket.
Som betyder allt för mig.
Se in i ögonen och veta, efter detta har jag krossat ett hopp, en framtid.

Som brinnande glasbitar innanför ögonlocken skar mina tårar.
Smärtan i mitt bröst knöt en knut runt hjärtat.
Ett stort, svart mörker svepte genom min själ.
Stormiga tankar förvandlades till ljudlösa ord.

Precis så kände jag när jag stog framför dig och såg in i dina ögon.
Att JAG skulle bli den som rubbade din vardag kändes overkligt.
Detta önskar jag inte ens min värsta fiende.
Du, din vackra varelse, är inte värd detta.
Efter allt du tidigare varit med om är allt jag vill att du ska vara lycklig.
Du är värd det allra bästa !
Ditt enormt fina hjärta måste få vara helt nu.
Du är en underbar människa.
Älskar dig ♥

Jag är tom.
Jag gråter.
Det gör ont.
DU !! av alla människor på denna jord.
Och när du nästa gång säger att vi inte förstår, ljuger eller förvränger, vänd då på det hela och försök sätta dig in i min situation, eller den fina människa du lever med.
Försök då tänka vad som snurrar i våra tankar.

Permalink Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback