11o128

Ja då var det fredag och här sitter jag i min morgonrock och gör absolut ingenting hehe
Har jobbar ons, tors och fre, oj oj oj säger jag bara.
Det var första gången efter sjukskrivningen som jag jobbade flera dagar i rad.
Det kändes toppen, så kul och skönt att vara tillbaka, men jag kände idag när jag kom hem att jag var väldigt trött i knät.
Det var jätte trist, men hoppas att det blir bättre så jag klarar av en hel sommar i alla fall.
Träningen går frammåt och jag har ökat rörligheten och minskat stelheten.
Inte mycket, men så jag märker resultat :)
Om typ ett halvår så kanske jag är återställd hehe

Tänker inte göra något alls ikväll, nej nej nej.
Bara slappa och sitta och sura lite över att Tessan åkt till Sthlm och hälsat på Linda och Micke.
Jag vill med åka :( hehe
Men det får bli en annan helg när man har lite mer pengar :/
Kanske till våren HAHA

Annars är allt som vanligt, inget nytt eller roligt.
Hmm.
Eller, jag har fått nya nagelgrejer wiiiiiii !! :D
Eldriven nagelfil, uv-lampa och lite annat pyssel/dekoration.
Men det får vänta en sväng, för nästa vecka ska jag sitta nagelmodell :/ haha
En tjej som utbildar sig till nagelstylist och ville ha någon att göra naglar på i skolan, GRATIS hihi
Antar att det är för att hon ska visa vad hon lärt sig mm.
Det ska faktiskt bli skit skoj.
Skönt att få lite egen behandling istället för att göra på sig själv, eller alla andra hehe
Ska inte klaga för jag tycker det är skit roligt :)

Nu sitter jag här och glor med rullar i håret haha
Måste ju prova lite olika metoder nu när man har denna jobbiga längd på håret.
Funkar det med spolar så slipper jag ju locktången :)
Ska verkligen införskaffa mig en ny hårspray för min sprutar luft :O haha
Sen blir det i med lite löshår hihi
Har införskaffat clips, vilket jag äälskar och verkligen rekomenderar.
Tar 5 min att sätta i och är underbart att ta ur när man ska sova hehe
Mm det gjorde jag bra, 134 kr på tradera, vilket klipp haha
Var ju lite orolig att jag skulle få hem barbiehår, men det var tokfint.
Lent och lätt, tummen upp :)

Sitter och hoppas på att Mikamela ska svänga förbi här och säga hej innan hon åker till Mia, men det får vi se, vad hon känner för.
Skulle iaf vara super trevligt :)
Aja nog med detta trök nu.

Ha en bra fredag allesammans, eller helg :)
Ses och hörs ^^,

Permalink Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback