Helg igen

Tiden bara rusar iväg framför mina fötter hehe
Fyra dagar kvar till julafton :@
Igår var jag med Daniel, först käkade vi på T-stopet sen åkte vi till hans mamma, va där från 20:00-23:30 väldans trevligt :)
Drack kaffe och pratade som vi brukar. . .
Sen åkte vi till min knäppa syster och rökte, hon är ju inte riktigt riktig hahaha
Skulle bara ta en cigg men vi stod säkert där en timme :S hehe
Hade en rolig kväll i alla fall, skrattade en hel del :D
Ikväll blir det lugnt, syrran ska ut men jag är alldeles för fattig för att gå på krogen just nu :(
Får umgås med pappi istället hihi eller om Danne inte ska ut kanske jag leker med honom. . .


Här får ni lite bilder från Sthlm iaf :)

   
Långbordet   :D                 Födelsedagsbarnen       Minna, Johanna & Nattis
Maten var super god             Micke & Linda
   
Nattis fixar håret               Johanna & jag dansar     En bild på oss tre såklart
                                                 i köket haha
              
Linda glad på sin         Tessan                            Det här kortet måste förklaras haha
födelsedag :)                                                           Vi spelar ett spel där man ska
                                                                                   göra konstiga saker och det är
                                                                                   därför som jag ligger med huvudet
                                                                                   på bordet hahah :D så jävla kul

Permalink Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback