Hungrig

Jag är så sjukt hungrig men törs inte äta nåt, för jag är bjuden på middag idag och om jag äter nåt nu så kommer jag väl inte orka äta där heheh
Har legat i sängen heeeeela dagen, galet skönt.
Inte för att det var första gången, men då kanske jag är riktigt utvilad på jobbet imorn.
Känns inte alls okej att kliva upp 05:00 men när man väl är på jobbet kommer det gå okej :)
Ja.. och julen närmar sig sakta men säkert, får mer och mer ågren.
Har inte börjat handlat julklappar än, för det är det tråkigaste jag vet, så om jag känner mig rätt så kommer jag vara ute och yra 2-3 dagar innan jul... Ouff :S
Det blir som det blir och det blir säkert bra haha

Vill ha tisdag den 13:de januari nuuuuu :D

Permalink Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback