Julhandel

Idag klev jag upp kl 12:00 kanske inte så jätte tidigt, men jag var trött, och jag brukar ju kunna sova till typ tre hehe
Duschade och gjorde mig klar sen vid halv två åkte vi och hämtade Tessan och då började hela långa dryga dagen.
Åkte och fixade julkappsbyte, sen handlade vi lite mat.
Åkte hem och lämnade allt sen systemet.
Kvart i fyra var jag nere på stan, mötte Mickis typ kvart över, och jag ljuger inte när jag säger att vi sprungit fram och tillbaka som två virrpannor.
Jag tror vi satt en kvart max medans vi åt våra goda subwaymackor :D
Kom hem strax efter åtta och nu är jag helt slut, har ont i ryggen och fötterna.
Jag HATAR jul :@ eller i alla fall att köpa julklappar.



Imorn kommer Lindis hem :) då ska vi äta middag nere hos Titti och Patrik och spela uppersittarbingo, ska blir super mysigt :)
Sen på onsdag jobbar man ju, kanske inte så kul men bra pengar :)

Hörs och ses xoxo ;P


 

Permalink Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback