Linda

Om två dagar åker vi ner till syrran, det ska bli jätte trevligt.
Biljetterna bokades nyss så det känns bra.
Annars är väl allt som vanligt, har precis haft min vanliga greys kväll hehe
Tror jag blir tokig :@ Denny är tillbaka, fast han är ju död...
Vi får väl se vad som händer med det, men hur som helst så kommer jag alltid älska han.
(Tror jag måste sluta kolla snart, är ju besatt) moahahha

Mickis kom till mig efter jobbet och drack kaffe i typ tre timmar hehhe
Vi hade galet trevligt som vanligt :)
Sen kom Ida och Jaana förbi så åkte vi till max för mickis var hungrig, min lilla biff ;P
Sen blev det lugnt hemma, och jaaaa Ida och Jaana jag häpnas haha vill också ha soppa haha

Alla ni som har funderingar över vad jag ska göra den 13:de januari får vänta och se.
Det är en liten hemlis :D

Permalink Kommentarer (1) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: ida

tkr de e en ganska stor hemlis ja :P hihihi


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback