Sammie :'(

Min systers (Karro) hund avlivades igår 18:15
Usch va det var jobbigt.. Kan bara tänka mig hur jobbigt det måste ha varit för dom.
Karro ringde mig vid fem tiden och berättade.
Jag fick så ont i magen :(
Sen på kvällen när jag och Danne åkte hem till mamma och drack kaffe så satt Tessan och spelade musek, så började hon lyssna på -somewhere over the rainbow, och då kom jag på det, nu finns han inte längre.
kl var typ nio på kvällen då, ringde Karro direkt och frågade hur det gått.
Hon berättade, och såklart börjar jag gråta.
Det är helt galet hur hundar ändå förstår när något inte stämmer.
Det var som när tessan lämnade bort Leo.
Även fast inte det var min hund så måste det ha varit en av dom jobbigaste dagarna i mitt liv :'(
Jag klarade knappt av att kliva ur bilen, och när vi skulle åka började han gråta. Usch..

Det kommer kännas konstigt att hälsa på hemma hos Karro nu när inte sammie står vid dörren och viftar på svansen.
Eller när man frågar om han vill bada, när han springer och gömmer sig under vardagsumsbordet heheh
Eller hur han hatar att han inte fick ligga bredvid mig i sängen.
Han var en riktig knä hund, trots hans storlek haha


Detta är inte sammie men så här såg han ut :) Min syster Karro och min systerson Kevin :)


Och här har vi lilla Leo som sedan blev stor hehe

Permalink Kommentarer (1) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: karro

Fint skrivet gumman..


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback