Sjuk ?!

Är det inte helt otroligt att man ska åka på en förkylning igen, lagomt till jul och allt :(
Sist varade det i sju veckor och jag orkar verkligen inte det igen..
Men jag har i alla fall lyckats hållt mig frisk i ca två månader hehe

Denna helg (5-7) var syrran min (Tessan) till sthlm och hälsade på den andra syrran (Linda) hehe
Lindas karl fyllde år, och då bestämde vi att både jag och Tessan skulle åka ner nästa helg för då fyller Linda år :D
På lucia och allt hihi
Ska bli skoj att för ovanlighetens skull åka till Linda när hon fyller, annars brukar vi inte fira henne förns hon kommer hem till jul, och det är ju ganska trist.

h

TRION :)

Hur som helst så kom jag nyligen hem, har sovit hos Daniel.
Tessan har också sovit där hehe
Kanske låter knäppt, men hon har ju sovit hos Joel haha
Joel och Danne bor ihop :)
____________________________________________________

Till MIN Mikamela



Vi har haft våra upp och nedgångar (för det mesta upp hoppas jag hehe)
Vi har hatat varandra (till och med slagits ; ) hihi)
Men jag tror fan inget kan förstöra oss och våran vänskap.
Du är den bästa jag har och jag älskar dig mest av alla <3


Ida och jaana kom precis förbi och sa hej :) mycket trevligt.
SAME SAME BUT DIFFERENT ? ? HAHAHAH

Permalink Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback