Trött

Ja idag är jag jätte trött, gick ut igår ändå :S
Kan inte hålla mig när alla andra festar hehe jag är kass. .
Jacob kom till mig halv åtta så drack vi och pratade strunt som vanligt när vi ses :D
Kl tio kom Jacobs brorsa och hämtade oss, han skulle träffa några vänner så då åkte jag hem till Sofie och Lisa.
Där var även Maria, Marica, Anna, Elin och Tessan.
Efter ett tag åkte vi hem till Sofie och Lisas mamma, var super trevligt :)
Gick ner på stan strax efter 12 och raka vägen till goya.
En bra kväll, drack bara en drink på krogen sen vatten, bra gjort Jessica *klapp på axeln* haha
Fast jag har fått ett brännmärke på vänsterknät och ett blåmärke på högerknät.
Lyckas alltid göra illa mina knän.
Brännmärket blev till på så vis att jag tappade skon inne på goya och Tessan höll i min hand men märkte inget utan fortsatte gå, så då halv ramlade jag och drog knät i golvet, typ 2 meter också hahah
Jag gick lite före alla andra för det var så varmt, men jag mötte dom utanför :)
Vi började gå jag och Tessan så mötte vi upp mamsen och moster Mi vid hartan.
Stod där ett bra tag, åkte på "efterfest" sen, och Tessan skulle också komma men det gjorde hon inte hehe vet inte riktigt vad som har hänt under den där timmen :S
Men men jag hade jätte trevligt.
Kom hem runt 14:00 idag.
Gick hem från brynäs, det är ju inte så långt men det var ju skit kallt, plus att jag tycker det är så galet pinsamt när man har festkläderna på sig, det bara skriker bortamatch om en :/ hehe

Jag har legat i sängen hela dan sen jag kome hem med filt och täcke
och mina mystofflor :) har fryst som en tok. . .

Permalink Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback