Flott

Pappa är nu hemma igen och min kära syster Tessan har även kommit förbi :) så ikväll blir det onyttig mat hehe men det är gott :D

Min käraste syster hihi




Nu när jag återigen har en dator på heltid kan jag inte sluta kolla på hundar, har allvarlig funderat i snart ett år på att köpa mig en liten sötnöt :) men måste nog fundera över det riktigt noga, kan ju bli svårt om jag bestämmer mig för att börja plugga igen, fast inte om jag pluggar på distans. Och fortsätter jag jobba så går det också, men vi får se hur jag gör :)



Här har ni min dröm :D

som du ser ida så har jag löst det här med bilderna nu och med allt annat hehe det var inte min data det var fel på utan bara mitt lilla huvud hahhahaha (jag är inte dum, jag har bara otur när jag tänker) hahah vi måste prata lite mer om helgen ;P Hur du gör på fredag alltså hahaha jag ska iaf på födelsedagsfest på lördag :) men inte krogen.. hörs snart mina bejbs, så tar vi en tjejkväll igen :D pusskram

Permalink Kommentarer (1) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: ida

haha ja jag misstänkte de sörru :P haha

sötis!!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback