Jobb

Jag har nyss kommit hem från jobbet.. så skönt att jobba lite :)
Har fått några dagar i december men hoppas på fler :D
Har haft super skoj idag med Birran hehe hon är en favorit, imorn jobbar jag med Annelie, också en toppen tjej.
Drygt bara att kliva upp 05:45 :(

Jag gick ut igår ändå hehe hade så jävla roligt..
Jag hade druckit fyra cider på fyra timmar så jag var praktiskt taget nykter.
Följde med mest för att mickis inte heller var så full, så vi gick ut bara för att få dansa :D
Tack bejbi för en toppen kväll, men trodde allvarligt att jag skulle drunkna i mitt eget svett hahahhaha
Ida och Jaana.. ni är sååå söta ;P
Så roligt när ni är full hahahhaha då händer mycket tok :D
Ni tre tjejer är bäst.. you make me smile <3

Jag drömmer mardrömmar jätte ofta :'( Varför? kan någon svara på det........

Permalink Kommentarer (1) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: ida

de va skit kul att du kom endåååå :D

Go gumman! <3


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback