Kaffe

japp då var man hos mickis igen och pimplade sig väck på kaffe hahahha har även kollat på bilderna från kryssningen, skrattar så vi nästan kissar på oss :D gud va vi längtar tillbaka. Vi har redan börjat planera en ny resa till våren :D samma tjej gäng såklart.. vi var ju oslagbara hahahah helgen har varit trevlig, har väl lite för många minnesluckor men men höhö igår låg jag på soffan hela dagen, gick till joel på kvällen och mös med tessan, joel och danne ;) det var mig en trevlig liten prick hihi snart kommer pappi hem :) det gör mig såååååå glad hehe men då måste jag storstäda, nån som är sugen på att hjälpa till??? hahah hörs snart toodels ;P tjejer.. ni är bäst <3

Permalink Kommentarer (3) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Anonym

Hej du :) Kika gärna in i min blogg och lämna en liten kommentar :)

Ha en fortsatt bra kväll!

Postat av: Jaana

Vad jobbigt att storstäda :o men det är sånt som behövs då och då antar jag!

Postat av: ida

nu kom jag hem! :( jag som vela träffas idag!

Va roligt att du skriver föresten :D

toodels! <3


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback