Lång dag/kväll haha

Jag sa till pappa att väcka mig 10:30 men när han kom in blev jag inte alls glad haha somna om till 12:00 när pappa kom och gjorde ett nytt väckningsförsök :) jag var så sjukt trött men släpade mig upp ur min varma säng. Åt frukost, duschade sen hämtade vi tessan och åkte till köpis. Var bara där typ 30-45 min.. hatar att gå på sånna där ställen. Efter köpis bar det ivag till Hedvigs trädgård och hälsade på faster Carola :D där fick jag soppa hehe det var jätte gott :) sen åkte vi hem och trökade igen.
Vid halv sex kom Jaana och Ida förbi (<3) bestämde mig för att vara med dom en stund så vi åkte runt lite sen åkte vi hem till Danne en sväng, blev galet trött och hungrig så då åkte vi till max :D fast det var bara jag och Danne som åt.
Sen åkte vi till Läkerolarenan :) mycket skoj hade vi där, fick putta på Janna haha Danne blev  trött så han åkte hem och sov, typiskt, för typ 30 min senare fick vi punka hahahah

Citat av Ida och Jaana:

J - blablablabal . . . . pulkarace. . .
I - Punkarace?
J - haha aa då skulle jag lätt vinna

(måste även berätta att detta sades ungefär 2-3 timmar tidigare)

Vi har skrattat mycket haha och Jaana du ska vara glad som har så snälla vänner ;P

_______________________________________________________________

Ida du kommer inte undan bilderna haha


                                                    Sötnöt :D

*Mickis... bli frisk nu så du också kan leka med oss hihi Miss you bejbi*

Permalink Kommentarer (1) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: ida

vafan :P nej usch! den va elak :P hahaha


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback