Mobillös :(

Ja visst.. då hade man ingen telefon då :'(
Känner mig så handikappad när jag inte kan ringa nån eller skriva, alla nummer man hade, fy fan va drygt.
Men får mitt nya kort (med samma nummer) nästa vecka så då köper jag en ny telefon.
Så alla ni som läser vet nu att jag ändå kommer ha samma nummer sen :)
Det känns ju i alla fall skönt.

Hade super kul i torsdags, jätte mycket folk och massa trevliga människor.
Tiden gick super fort, blev kasnke lite mycket alkohol men men hahah
Märkte inte ens att mobilen var borta förns jag var på väg hem, eller rättare sagt när vi stod utanför hartan vid stägning.
Ibland är man bra puckad hehe
Sen försvann alla så jag stod där helt ensam och kunde inte ringa nån :(
Då var det bara att traska hem, och denna kväll kändes vägen evighets lång hehe
Men hem kom jag iaf och det var ju tur.

Ringde och spärrade telen på fredan, så den som har den har nu ingen nytta alls av den hahah suckers!!!
Sånt som händer, inge kul men vad ska man göra?!
Jag överlever hehe

Idag ska Ida, Jaana och Mickis festa, försöker få med mig också men jag har beslutsångest... :S
Ska jobba imorn så jag blir nog lugn som det känns nu.
Visst att jag börjar kl 14:00 men det är inge kul att vara seg på jobbet.
Man behöver ju inte festa varje dag varje helg heheh kan vara bra att ta det lugnt ibland också :)
Jag var ut i torsdags och det räcker nog hehe
Är glad att jag var hemma igår också för det var tydligen alldeles för mycket folk på goya.

Det kommer fler helger ;P

Permalink Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback