Premier..

hehe ja nu har man gjort en sån här sak också.. när ska man sluta hehe
kommer ni ihåg när man hade lunar haha och nu sitter man här och skriver så att alla kan se :)

Snart åker vi :D wiiiiii jag är så sjukt taggad. Jaana, jag, Ida och Mickis. Vilket gäng :)
Har i och för sig velat till och från hela tiden men bestämde mig till slut för att unna mig det, och glad är jag nu kan jag säga hehe :)
Pengar är väl fortfarande det största bekymmret men men hehe det löser sig alltid.
eller vad säger ni tjejer :P
7-9 November är våran helg och den kan ingen ta ifrån oss hahah


Ps. Ida Lindberg (sniibb) jag tycker om dig jätte mycket, men den där bilden tycker jag mindre om hehe

Permalink Kommentarer (1) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Ida

hahahaha ja älskar den bilden :( haha sötnöt :P om 4 dagar e de nu eller om 1 ½ timme då :D :D WIIIE !!!!!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback