Söndag

vet inte om det är bästa eller värsta dagen i veckan hehe det bästa är att man får ligga på soffan och kolla tv hela dagen utan att få dåligt samvete, det värsta är att man för det mesta alltid är bakis på söndagar..

Det blev utgång ändå.. jag är jätte glad att jag följde med för jag hade super trevligt, gick kanske lite segt dom 2-3 första timmarna hehe men det gick ju över :) Det var väldans trevligt att bästis Jacob kom förbi hos Maria och sen följde han till och med med oss ut :D dansade och hade kalas kul haha
Hemma hos Maria spelade vi ett frågespel, typ som charader fast utan charaderna hahahah galet mycket skratt.
Katta va bäst när jag skulle bokstavera kastanjett haha Kalle-Anna-Sanna-Tessan-Anna-Niklas-Jessica-Eva-Tessan-Tessan, och det första hon säger är kastanjana och sen kastanjenn haha det var så fruktansvärt roligt, ännu roligare blev det ju eftersom lisa och anna nyss hade haft det ordet hahahah ne bästa kvällen på länge måste jag säga :D

vi pratade i fredags och träffades igår . . kan man ha det bättre hehe du är riktigt ögongodis ;P

Nu är pappa och köper flott :) kebabrulle, fy fan va gott. Sen om en timme börjar one tree hill och gossip girl, därför älskar jag nog söndagar hahahah



Härligaste människorna :) vi igår, plus några minus några andra hehe

Permalink Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback