Torsdagskrog

Eftersom pappsen kom hem igår blev det ju lite öl, hockeytittande och en trevlig kväll med Titti och Patrik :) det va super trevligt att Tessan också var med hela kvällen, tro det eller ej men hon sov till och med kvar :) helt plötsligt så hade tessan i alla fall pratat med sina vänner, och då bar det iväg till heartbreake.. det blev en super rolig kväll... det var länge sen som jag dansade av mig så där mycket :D hehe vi kom fram till att bilfärden hem var roligast av allt hahhaha idag har vi skrattat tills vi nästan fått kramp i magen :D:D:D Tessan är fortfarande kvar, mycket nice hihi
Tror det har blivit ändrade planer om lördagen, ska ut ändå :P hehe funderar på om jag ska inviga mina skor då eller om jag kanske ska ställa dom på en hylla och stirra på dom tills sommaren kommer hahahahah
                                        
Here we are :P

Citat av Tessan

är dra kuken i gruset samma sak som dra arslet över öronen? nejje det heter ju: jag tror jag blir med negerbarn hahaha


Permalink Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback