Uppdatering

Här kommer fortsättningen på helgen :) Det har varit super kul, mycket sprit och lite sova hehe kan inte bli bättre. kan kanske inte berätta allt för det som hände på båten stannar på båten, eller vad säger ni tjejer?! hahahah det började kanske inte skit bra för oss, köpte 40 lotter på bussen till ett öllotteri men inte fan vann vi eller haha halv sex, äntligen på båten, dax för alkoholköp sen göra sig klar för kvällen/natten :) satt i hytten (8733 om ni vill veta hahah) nån timme bara sen bar det iväg till en super trevlig pub :D det var där vi träffade helgens grabbar hahahaha sjöng lite kareoke och avslutade kvällen på "discot". LÖRDAG: Klockan tio var vi i Tallin, inte alls sugna på att kliva av men blev så illa tvungen när vi upptäckte att allt var stängt på båten och vi var ju hungriga :) hoppades på att inte möta någon från gårdagen men sån tur hade inte vi haha fy va pinsamt det blev haha gick tillbaka till båten och tog en stödvila på två timmar, det var sjukt skönt kan jag säga!! gjorde oss klara, kanske lite långsammare än gårdagen haha och sen var det puben som gällde :) även denna kväll blev super och avslutades på "discot". Kan ju inte direkt säga att vi var med varandra så mycket, och jag vet inte riktigt vad dom andra tre har gjort, vi sprang på varandra ibland, pratade och skrattade lite och gick vidare hehe vi hade kalaskul :D det negativa för min del var att jag blev galet sjösjuk på fredagen men jag slängde mig lite på golvet och stog ut hahahah "Fredrik och jag brukar ligga i samma säng Vi drömmer oss bort till en solig plats, till en ljus sommaräng Känna doften av Fredrik, doften av karl (IDA) Bajs och vaselin" hahahhaha

haha the real us

Permalink Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback