Vilket busväder

Ja då har man fått en till jobbdag hehe kom nyss hem, skönt att få jobba några timmar, men jag skulle ju kunna slå ihjäl alla på pfv. Anna ringde och sjukskrev sig i morse kl 07:00.. kl 07:50 ringde pfv mig och frågade om jag kunde vara på jobbet kl åtta ??? vad tror dom egentligen, att jag är clark kent som kutar några kilometer i sekunden eller vadå?! haha äh dom blev iaf sur när jag sa att jag kunde vara inne halv nio men hade inte så mycket att välja på eftersom ingen annan vela jobba moahahaha sug på den ni era jävlar.. snart har ni inga kvar att ringa för alla ger upp när ni är så jävla otrevliga...

Som tur var så var ju pappa hemma och snäll som han är klev han upp och skjutsade mig :D

Jag är inte så mycket för snö och kyla alltså, min kropp är inte byggd för det haha det ända jag gillar är att det blir en aning ljusare eftersom jag är så sjukt mörkrädd :S hehe sen på julafton får det också gärna vara snä men sen tycker jag det kan bli sommar och värme igen.. Jag hade uppskattat kylan mer om jag hade nån som jag kunde mysa med i soffan eller kanske göra snöänglar med :P hehe men det har man ju inte så nu är det som det är.. Tragiskt va hahahahah

Nej nu ska jag dricka varm choklad och kolla på tv med min älskade filt hehe Toodels

Permalink Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback