o9o413

Dålig stil Harry att du inte säger till när jag får paket hahah ;P

Dålig uppdatering nu faktiskt, skäms på mig.
I fredags gick jag på stan med Linda, mycket trevligt men ett stort misstag.
Hon gjorde så ja brände nästan 2000 :S haha
Sen efter det vara jag bara hemma och tog det jätte lugnt :)
I lördags gick jag ner på stan, IGEN hehe sen hem till Linda och mös på hennes ballkong, underbart.
Senare mot kvällen gick jag och pappi hem till Pekka och drack lite och spelade kort.
Min kväll slutade på interpool, älskar att vara där.
Och jag ska aldrig mer sova hos Daniel iaf för han gnisslar tänder som ett cp och har typ 40 grader i sovrummet haha
Igår var det lugnt, var lite slut i kroppen hehe
Grillade med alla Åströms, kollade wipeout sen gick jag hem, badade och sov.
Pappa väckte mig 04:00, måttligt kul eftersom jag klev upp 06:00.
Så idag har jag jobbat, haft Ann-louise här från mary kay, varit hos Sandra och Johan en sväng och nu sitter jag hemma i soffan.
Pappa och jag har precis ätit kinamat, smaskens till sista slicken :D

Pappa åker imorn och jag börjar skolan igen efter påsklovet hihi
Sen ska jag vara barnis tis, fre, lör och sön.
Ganska mysigt men samtidigt jobbigt.

Aja jag ska bättra mig med bloggandet nu igen :P
Ses och hörs ^^,

Permalink Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback