o9o415

Tisdagens händelser, inte så spännande hehe
Gick i skolan, åkte ner på stan och umgicks med Linda i några timmar.
Tog tre bussen till mamma sen började jag jobba, 16-21:45.
Gick hem från jobbet och var barnvakt.
Skojsig dag va haha

Mamma skjutsade hem mig vid halv två idag.
Tog tre bussen ner på stan och hämtade ut byxor som Linda sytt sen åkte jag hem och var med Karro.
Vi lagade mat och umgicks typ en timme bara.
Badade sen kom Danne och Tias förbi.
Dom åkte strax före nio eftersom jag skulle kolla på greys och vara osocial hehe

Roligt liv man lever, eller inte hehe

Fick meddelande av siss idag, hon är ju i egypten.
Hon åkte igår natt.
Hon hade det jätte bra med 30 grader :)
Lyx för henne, är faktiskt lite avundsjuk hihi

Imorn blir det jobb 13-21:45
Skönt att vara sysselsatt för en dag.

Nu ska jag spela taipei och bli lite sur för att jag aldrig får ut den hahaha
Ses och hörs ^^,

Permalink Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback