o9o418

Igår var det en lugn kväll.
Kalle och Kajsa var på disco så det var inte så jobbigt att vara barnvakt haha
Dom kom hem halv tio ungefär så innan det satt jag med en godisskål och ett glas cola och sappade mellan så ska det låta och talang :)
Hade jätte mysigt i min ensamhet hehe
Men sen kollade vi på million dollar baby - min älskade, mitt blod (så hemskt).

Idag blev jag väckt av pfv, dom frågade om jag kunde jobba på granen/tallen fast att dom vet att jag tackar nej.
Ibland tror jag dom är dum i huvudet.
Sa för redan ett år sen att jag inte vill vara där, men dom verkar visst inte fatta.
Aja deras problem.
Sen gjorde jag mig klar och slet med mig lillebrorsan till stan.
Han behöver faktiskt inte sitta vid datorn jämt.
Hämtade ut ett par skor hos linda, gick en sväng på gina, köpte en glass till Kalle sen hem igen :)
Snart börjar Robinson så då blir det shortsen och tofflorna på och sen ligga i soffan :D
Älskar att ha myskvällar hemma.
Synd att man inte hade nån att dela dom med hahaha

Hoppas alla partymänniskor har en rolig fylla ikväll hehe
Tycker inge synd om er imorn ;P
Ses och hörs ^^,

Permalink Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback