o9o419

Lååång dag idag.
Har bara legat på soffan och kollat tv hela dan :)
Då går tiden så otroligt långsamt hehe
Men kl 18:o5 började ju OTH så då gick tiden genast alldeles för fort haha

Kollar film på trean nu, ...och så kom polly.
Så skön kommentar i den haha
Kille 1: vi måste dra, jag skuttade.
Kille 2: Va fan är skuttade?
Kille 1: Jag skulle prutta så kom det lite bajs.

Hahaha pinsamt när man är på fest :D

Igår kom JJ förbi en sväng.
Kollade klart på phone booth med mig sen åkte han.
Vi har alltid trevligt tillsammans :)

Imorn har jag matteprov.
Kommer kanske gå lite sämre än alla andra gånger :S
Är över hundra sidor som ska in i skallen inför detta.
Ojojoj riktigt så mycket klarar inte min skalle.
Speciellt inte när det gäller MA eftersom jag HATAR det.
Aja vi får la se hur det går, ska iaf dit och kika igenom det :)

Åker till Göteborg på torsdag, ska bli super skönt.
Åker hem på söndag.
Älskar att vara där, även så några dagar, men sen är det ju skönt att komma bort från den här hålan en sväng också hihi
Sover hos mamsen på onsdag för vi åker ganska tidigt på torsdag morgon.

Skriver en annan dag :)
Ses och hörs ^^,

Permalink Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback