o9o421

Hahahha det här är verkligen ett skämt.
Tre veckos drygt fick jag vara frisk men nu är jag sjuk igen.
Jag är så van nu så jag blir mer chockad när jag är frisk haha
Typiskt bara att det skulle komma nu lagom tills vi åker till gbg.
Har några veckor på mig att bli frisk iaf :)

Igår var jag med Toe, sen senare på kvällen kom Denise, Ida, Fredrik och Simon.
Men dom stannade inte så länge.
Har haft feber inatt.
Sovit med två täcken men ändå frysit.
Ska knapra tabletter nu och gå med nässpray i fickan hehe
SKA BLI FRISK !!!!

Kanske ska vara med JJ idag, men vi får se, han har så svårt att bestämma sig hihi

Ses och hörs ^^,

Permalink Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback