o9o427

Löning idag då :)

Var hemma i Gävle 22:30 igår.
Sov hos mammi, och fy farao vilken skillnad det är på sängar hehe
Var så trött så jag orkade inte ens kolla klart på csi.

Mamma skjutsade mig till skolan idag, först lämnade vi av alla mina saker.
Efter skolan följde Jossan med mig hem och glodde på mig när jag städade haha
Såååå fruktansvärt osocial :P
Men sen åkte vi ner på stan och shoppade lite :)
Jag skulle inte köpa någonting men det blev 7 olika toppar, 2 par skor och lite smink :)

Pappa var väl hemma vid tre kanske.
Jag kom bara hem från stan sen cyklade jag till Karro.
Var bara där en timme.
Nu blir det slapp på soffan.
Hoppas vädret håller i sig, lite mer sol bara, det gör mig så lycklig :D

Ses och hörs ^^,

Permalink Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback