o9o429

Vädret var ju inte på topp i morse när man klev upp.
Grått och regn, jajaj där rök måleriplanen, men icke då :)
Grejade med pappsen på dan.
Åkte till sjukan och tog prover, sen hämtade vi Tessan och åkte till magneten och kollade på soffor.
Kanske hur fina som helst och hur billiga som helst :D
Sen blev det en kaffe på faster Carolas jobb.
Pappa släppte av mig och Tessan hos mammi sen en timme senare kom Karro och hämtade mig så glassade vi en stund i solen sen sattes det igång och målas :)
Synd bara att jag fick stå i skuggan för det blev ju iskallt.
Sen har man ju inte världens bästa leder så efter typ 7 plankor gav jag upp av smärta haha
Stackars Karro gumman.
Jag tog med mig Kevin in och lagade mat istället :)

Nu sitter jag hos mammi och ska vara barnis.
Både tråkigt och skönt.
Får sova en hel natt när pappa är hemma iaf :)
Åker bort och sover när han kommer hem :S Normalt hahaha

Snart börjar Roomservice sen Greys, Wihooo kvällen är räddad :D
Nu ska jag ta mig något att äta, håller på dör av hunger.
Ses och hörs ^^,

Permalink Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback