o9o42o

SKATT?!?!
Vem fan har kommit på det?
Jag är så jävla arg nu.
Hur kan man dra av skatt på försäkringspengar?
Försäkringspengar får man ju pga någonting, hur kan man då ta en del av dom?
Visst att man sen under årens gång har fått räntepengar också men 20000 kr?
Känns inte det lite överdrivet.
Säkert jag som överreagerar, men det är ju mina pengar.
Vad görs med dom sen då?
Bygga nån fin staty eller nåt annat onödigt.
Verkar fel att kanske lägga pengarna på nå vettigt, som vården tex.
Aja sur är jag nu iaf, för dom där 20000 kronorna hade jag fått ett körkort.
Skatt är inge kul :(

Nu ska jag sura en stund.
Ses och hörs ^^,

Permalink Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback