o9o43o

Sista april då.
Lite överskattad dag så det blir inge speciellt ikväll.
Grillning och nån cider, men skapligt lugnt.
Får ju egentligen inte dricka, bra nära nu :D
Vädret är underbart och jag mår toppen.


Trodde du var min vän.
Någon som jag kunde lita på.
Men tydligen inte :(
Känner just nu som att du är struken ur min vänskapskrets.
Kanske att det lägger sig om ett tag men just nu är jag jätte besviken på dig.
Nu vet jag i alla fall vart jag har dig.
Är glad att du inte finns i min närhet i dagsläget.
Vi hörs när vi hörs och ses när vi ses.
Friendship?

Ni som finns i mitt liv vet om ni ska ta åt er eller inte :P

Karro: Tack för att du finns ♥
Mickis: Känns toppen att vi börjat prata 40 ggr om dan igen :) ♥
Danne: Du och jag pluppen haha mycket skratt :D

Ha en bra kväll allesammans :)
Ses och hörs ^^,

Permalink Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback