o9o4o2

Somnade fort igår när jag la mig.
Orkade inte läsa, slog på tvn men somnade mitt i csi, vaknade och stängde av tvn :)
Vaknade först 7 i morse av att min kära lillebrorsa skrek och levde om.
Han lever sig in i datorn när han spelar haha
Han spelar JÄMT, på morgonen innan skolan, direkt när han kommer hem från skolan tills han går och lägger sig.
Jag tog ett bl,skr och låg på 5,9, toppen bra.
Låg på 9,8 igår innan jag la mig.
Sen klev jag upp vid elva för då var jag lite hungrig, låg på 4,2.
Under tio hela tiden, kan inte bli bättre hehe
Åt lite frulle och nu ligger jag i soffan och kollar på extreme homemakeover :)
Gammalt avsnitt, har sett det förr hehe

Mamma kommer väl hem om typ 2 timmar.
Hon måste vara astrött,
Har jobbat sen 20:00 igår, kom hem trax efter sju i morse, väntade på att tiden skulle gå så skjutsade hon Kajsa till skolan.
Kom hem igen sen skulle hon med Tessan till arbetsförmedlingen, sen luncha med nå vänner och just nu sitter hon på kurs till ca 14:00.
Ouff jag skulle somna där ja hahah

Ses och hörs ^^,

Permalink Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback