o9o4o6

Jag tror bestämt det blev mindre bloggande sen jag köpte dator haha
Har blivit helt besatt av taipei-spelet.
Spelar en bana i taget men har kört fast på trean, damp.
Karro har gett upp hon hehe
Hela helgen har jag spenderat i hille hos Karro.
Myspys.
Karro var fylletaxi i lördags så då var jag barnvakt till Kevin.
Vilket inte var så jobbigt eftersom han sov hehe
Men tur att Kristian var hemma, för vid 21:00 började jag få ont i magen sen vid 23:00 blev det lite krampaktigt.
Karro åkte 00:00 och kom hem 03:00.
Under dom timmarna låg jag som en boll i soffan, svettades, skakade och hade riktiga kramper i magen.
Jag lovar, att om jag hade rest på mig så hade jag spytt.
Låg på fyra i bl.skr och det är ju typiskt.
När man inte kan eller vill äta så måste man äta, cp diabetes.

Åkte hem igår, runt 2 tiden, fick skjuts av Karro.
Låg på soffan hela dagen :)
Inge OTH var det heller :( men GG hihi
Danne kom förbi en sväng, han käkade och kollade tv en stund.
Gick och la mig vid 00:00 tiden.

Ska städa här hemma om en stund, för 17:00 ska jag Karro och Virre ha en hudvårdstjej från mary kay här.
Hon ska prata lite och visa lite produkter.
Vet inte vad jag tycker om sånt men det blir säkert trevligt :)
Ne nu ska jag slappa en stund.
Ses och hörs ^^,

Permalink Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback