o9o4o7

Kom precis hem från kursen på mary kay.
4 timmar var den hehe
Men det var faktiskt jätte intressant och jag har beslutsångest nu hur jag ska göra.
Ska jag köpa hem produkterna, kanske försöka sälja någonting och om det inte funkar så är det så.
Får ändå köpa hem allt för billiga priser.
Eller ska jag skita i allt?
Får se hur jag gör imorn, då ska jag träffa Ann-Louise och diskutera lite :)

Igår var jag och fikade med Karro och Kim, så vela dom spela biljard så då begav vi oss till interpool.
Väl där sså var tyvärr alla biljardbord upptagna så då tog vi oss en cider och bara mös.
Väldans trevligt var det :)
Jacob och Nattis kom och hämtade oss vid halv tolv.
Jag umgicks med Jacob typ en timme sen åkte jag hem och sussade.

Pappi kommer hem imorn.
Äntligen, börjar bli ensamt här hemma nu hehe
Hur ska jag någonsin klara av att bo själv haha
Nu ska jag slänga på mig myskläder och kika på brothers and sisters.
Ses och hörs ^^, 

Permalink Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback