o9o4o9 / o9o41o

Ja du, jag blev väckt 10:20 av att mobilen vibrerade på nattuksborde.
Låg kvar och drog mig till 11:20.
Klev upp och käkade frukost, duschade och gjorde mig klar.
Sen strax före 13:00 kom Elisabeth hit och fixade mina naglar, som by the way blev jätte fina :)
Kommer hädanefter vara stammis hos henne hehe
Vi blev klar runt tre tiden.
Pappa skjutsade mig till OKQ8, hämtade paket sen hem igen.
Jätte fina jackos och sjalar :)
Sen strax före fyra kom Linda och Micke och hämade upp oss så åkte vi till farmor och käkade påskmiddag.
Super mumsigt.
Tycker lite synd om Tessan att hon inte kunde följa eftersom hon jobbade.
Hon vela verkligen träffa Linda och Micke.
Jaja, pappa och jag tog i alla fall en taxi hem kl 22:00.
Då satte jag mig och förde över alla mina saker från pappas dator till min, fick låna USB-minne av Lasse.
Sen åkte jag och umgicks med Jacob en stund nu på natten.
Mamma skjutsade dit mig till 00:30 och skjutsade hem mig till 01:30 :)
Pappa låg då fortfarande och sov i fåtöljen som han gjort sen typ 22:30 hehe
Skulle kanske lägga mig i sängen och försöka sussa eftersom jag är as trött, men det kommer inte gå :(
Jävla fitt oro som snurrar i min kropp.
Jag hatar det här, mår så sjukt dåligt, ledssamt :'(
Vill ha dig häär men samtidigt inte.
När du är borta är jag rädd, men inte på samma sätt för då finns det absolut inget jag kan göra.
Oron finns ju alltid.
När kommer samtalet?
När kommer du försvinna?
NÄR SKA DU LÄRA DIG ?!?!

Mmmm, skriver en annan dag, eller kanske sen om jag inte kan sova.
Ses och hörs ^^,

Permalink Kommentarer (1) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Anonym

JAPP jag såg ditt paket komma, det var jag som packetera upp det :p . tänkte skriva de till dig den dagen de hade kommit , men glömde:P


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback