Onda dagar

Hur kan man bara vakna en morgon och ha en klump i magen?
Helt utan någon anledning alls känner man bara för att gråta.
Gråta en hel dag.
Att man vissa dagar känner sig lite mindre än vanligt och lite mer värdelös.
Tusen tankar.
Vad lever jag för?
Vad gör jag som är så bra här i livet?
Vad gör jag med mitt liv?
Tunga känslor som snurrar runt i kroppen.
Varför har man vissa sånna dagar?
Jag undrar för mycket, gräver mig in i huvudet och känner efter för mycket.
Trasar sönder hjärtat och själen bara för en dag.
Varför?
Kan tårar någon gång sluta rinna?
Hur ska man någonsin få svar på varför dessa onda dagar finns?

Permalink Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback