o9o811

Annorlunda, rädd, smärta, olycklig, tårar.
Syns kanske inte utanpå men gör förjävligt ont inuti.
Finns det ett slut på det onda, allt det hemska.

Vill bara vara som du, få känna livet och se världen.
All undran om hur kroppen känns utan medicin, sprutor och tabletter.
Smärtan som ständigt kryper under huden.
Från lilltån till örat.
En hel natt på kudden utan salta tårar.
Utan allt.
Du för mig, är drömmen.
Drömmen som jag alltid måste vakna upp ur.



Känslan av att vara naken och utlämnad inför världen, ett stort mörker i min själ.
Ingen som känner min rädsla eller skam.
Kanske är det bara jag som tror, men känslan äter upp mig inifrån

Ses och hörs. .

Permalink Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback