o9o827

Löning idag wihooooo :) Kunde till och med spara undan 8ooo, så skönt :D

För övrigt. . har börjat intensivkursen nu, i måndags.
Har kört 9 ggr och det går väl bra måste jag säga :)
Ska tjata på mamma och pappa nu också så dom hjälper till lite på traven.
Är ledig imorn, sååå skönt, har för fan träningsvärk i kopplingsbenet hahahahaha
Nej då, det är väl kul, lite nervöst ibland, men jag har verkligen fått en klockren körlärare.
Lättsam och rolig, aldrig så det känns jobbigt eller pinsamt.
Fick ta bort körningarna på tors och fre nästa vecka också för dom ringde från sjukan idag och sa att jag skulle sövas :D
LOVE IT hahaha
Äntligen säger jag bara, mina käkar är så sjukt dåliga nu, och tummarna ska vi inte ens prata om.
Orkar knappt tvätta ansiktet för det gör så ont.
Så på torsdag ska jag sövas och sen på fredag eftermiddag åker jag till sthlm och hälsar på siss.
Ska kolla hur min lägenhet ser ut och bara mysa.
Farmor och hennes karl kommer på lördagen.

Förutom det har det inte hänt så mycket.
Hoppas Tess har det bra på sin tripp, saknar henne så mycket ♥
Ha det bra allemsammans.
Ses och hörs ^^,

Permalink Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback