o9o828

Du förstör hennes liv, mitt liv och säkert tusentals andras.
Det skär i mitt hjärta när jag ständigt får höra alla "misstag" du gör, som gång på gång trycker ner henne, kanske bara en millimeter åt gången, men som vid detta ögonblick har blivit till metrar.
Hennes gömda tårar som du aldrig tycks se, men som vem som helst till och med känner.
Smärtan i min själ, över att hennes liv sakta försvinner, men det finns inget jag kan göra.
Mina ord betyder inte särskilt mycket, för det är hennes vilja som tar över.
Känslorna som hon har, som får hennes hjärta att slå lite snabbare, eller ibland hoppas över ett slag, när hon ser dig eller bara tänker på dig.
Om du bara kunde öppna ögonen och inse vad du har.
För det hon ser, kommer jag aldrig någonsin att se.
Hon är mitt liv och jag älskar henne över allt annat på denna jord.
Jag skulle gå genom eld och vatten för henne, dö för henne.



                                  ♥      MIN  ANDRA  HALVA     ♥
                                  ♥     NU  OCH  FÖR  ALLTID    ♥

Permalink Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback