o9o83o

Ojojoj heheh kom precis hem efter att i panik ringt Sandra och bett henne om skjuts, då jag pratar med Karro i telen och hör hur stressad hon blir när hennes älskade son låser ut henne på balkongen.
Tack Sandra för att du körde dit mig, tur att du var vaken :)

Sån jävla otur, Kevin brukar aldrig vara vaken så här sent, det var bara det att han vaknade (drömde marddröm eller nåt) så då tog Karro upp honom och tänkte att han skulle få somna om med henne sen.
Hon skulle bara ta en kvällscigg och ringde då mig, som vi alltid gör på kvällarna :)
Helt plötsligt hör hon hur handtaget åker ner på balkongdörren hehe
Kevin var i farten, men förstod sen inte hur han skulle få upp handtaget igen hehe
Som tur var hade hon ju mig på tråden, så jag försöker lugna henne och hon försöker lugna en hysterisk Kevin på andra sidan dörren, samtidigt som jag försöker få tag på Sandra haha kallabalik :D
Väl där var väl det största problemet hur vi skulle få upp säkerhetskedjan som Karro TRODDE hon hade låst, Linus och Emme stod utanför, beredd att knippsa upp kedjan, JIPPI :) när jag låste upp dörren var inte kedjan på.
Där inne stod en nöjd Kevin och smaskade på choklad som han hittat och Karro stod på balkongen och försökte hålla humöret uppe hahah :D
Allt löste sig som tur var, men aldrig mer blir det en kvällscigg när Kevin är vaken, iaf inte med tilldragen dörr hahaha

Älskade siss Tessan ringde idag också, så kul att höra hennes röst och veta att dom har det bra.
Dom var i Paris nu och hade det super, var så fint där sa hon.
Saknar henne och vill att hon kommer hem nu :) ♥

Nu ska jag försöka sova, har körlektion 10:35 imorgon.
Ses och hörs ^^,

Permalink Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback