o9o8o7

.....Del 2

Allt möjligt från campingen

     
Matlagning dag 1    Sisters                   Kevin                         Tittut ;P
     
God morgon           HAHAHAHA             Hutt hahahahah      Du och Jag :)
     
                 När vi är som bäst hahaha                        Kikkes poes :P        Min lillasyster? hhaha
     
Grillmaster :D                    Kajsa                        Kalle                         Matbordet, smaskens :P
     
Unge ledsen, mamma störd haha     Kajsa               Pjås och Kalle               Kalles semester :O hehe
     
                                              KORTSPEL OCH GALENSKAP :D

Minigolf

     
Pjås                           Kikke                       Kajsa                        Kalle
   
                                        •   HEJA HEJA HEEEEEEEEJA 
Resultat:
Kalle   47p
Pjås   48p
Kajsa   57p
Jessica   58p
Kikke   62p

Kalle vägrade först vara med och spela minigolf och gick till  spelhallen, det gick fort där så han kom till oss när vi bara var på andra hålet och var med och spelade, sen när han vann var det jävligt kul hahah
Kevin var också med, satt som ett ljus runt hela benan, blev lite gnällig vid hål åtta men det gjorde inget :)
Karro stannade hemma och kika en film i lugn och ro, och det kan jag lova att man behövde iaf en gång under dessa 6 dagar, få vara lite ensam :)

Helt klart en skojsig semester, men till nästa sommar har vi lärt oss att antingen åker man många men lite färre dagar eller mindre folk och en längre tid :D eller vad säger du Karro?

Idag har jag varit hos en kiropraktiker, 09:30.
Jag var så sjukt nervös men det var ju inge farligt hehe
Knakade och brakade, så sjukt skönt.
känner mig lite öm nu, men han sa ju att jag kunde få jätte ont under 3 dagar.
Är "sjukskriven" idag och imorgon så får vi se om det känns bra sen :)
Tunga lyft var inget att rekomendera, tror jag har fel jobb haha
Nu ska jag bara ta det lugnt och vila ryggen, njuta lite av värmen och ha det bra :)

Ha det bra allesammans.
Ses och hörs ^^,

Permalink Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback