.

Ja då var man hemma efter jobbet :)
Kändes underbart att vara tillbaka, och bättre kommer det bli :D hihi

Imorn håller vi tummarna, för mig, Limpan och Karro :)
Hoopas det går lika super bra för oss allihopa hehe
Gick iaf bra för Limpan i tisdags, så glad för hennes skull :)

Pappa kommer hem imorn också, fast jag ska ju jobba :)
Jobbar ju hela helgen, men nu blir han hemma ett tag vad det lät som.
Så vi hinner ju träffas :)

Kul att man köper julklappar, när folk går och köper åt sig själv :/
Kom hem till mamma nu och såg att hon handlat det jag handlade till henne, suck.
Men men så som det är.

Nu ska jag göra nåt skoj tills jag blir trött :)
Ses och hörs ^^,

Permalink Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback