.

Ja då var jobbdagen över som var alldeles för lång :(
Detta var nog en av dom jobbigaste kvällarna på länge. .
Allt löste sig till slut, men ändå.
Det värsta jag vet är att stressa sig igenom ett jobb.
Man ska må bra på jobbet, eller har jag fel?!

Aja, shit the same hehe
Åkte förbi Tessan efter jobbet och tog en cigg, som även den blev lite för lång hehe
Hamnade i Yvonne och Sickans vardagsrum med massa prat.
Trevligt såklart, men mamsen blev kasnke lite mindre glad hehe
Hon ringde till och med pappa haha
Mina föräldrar är alldeles för oroliga, alldeles i onödan :P

Nu ska jag krypa ner i sängen.
Behöver vila knän och rygg :)
Trött är jag också såklart hehe
Blir o8:oo-14:oo imorn sen julfirande.
Underbar personal imorn, tack gode gud hehe

Hoppas alla haft en underbar julafton.
Ses och hörs ^^,

Permalink Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback