o91213

Grattis på födelsedagen siss Linda ♥

Idag är det lucia, herregud va tiden går fort.
Lillesyrran ska lussa, vill se men vet inte om jag orkar sätta mig på bussen dit hehe
Ända bort till hille kyrka liksom :/

Blev inge bloggande igår heller.
Blev stressigt när jag kom hem från jobbet.
In i duschen, göra sig i ordning och sen hem till siss.
Tog en taxi till hartan runt o1:oo.
Hade skiiiiiiiiit trevligt :)
Jag, Tessan, Johan, Perra, Dan, Roslund och Jesse.
Trevligt litet gäng hehe
Kom hem runt o3:3o, och fråga mig inte hur det kunde bli så sent, för jag tyckte jag gick hem direkt när det stängde :/ hahaha
Men det tar väl längre än man tror att hämta jackan, prata med folk och sen traska hem :)
Men kul hade jag iaf, alldeles lagom full :D

Nu sitter jag här som en tönt.
Väntar på Linda och Micke som är på väg hit från sälen.
Vi ska ut och käka och fira Linda.
Kinamat lät inte helt fel i min mage idag hihihi
Apropå kina, har blivit utskälld och kallad både det ena och det andra för det hehe
Vad är det att fundera över? ÅKÅKÅK
Men det känns lite skrämmande ju :/
Ska prata med JJ typ imorn och höra vad han/vi kommer fram till :)

Nu ska jag fortsätta göra. . hmmm. . ingenting hehe
Ses och hörs ^^,

Permalink Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback